Monday, November 28, 2011

terasa suasana kampung ^_^

assalamualaikum

perghh..title aku macam tak ada kampung la kan??
kesian atuk and opah kat kampung..hee
sorry my grandparent..

okay..
h0nestly..
sudah lama a'an tidak merasa suasana kampung..
rindu taw..
ini bukan sebab my grandparent sudah tiada okay..
tetapi sebab mereka suka singgah menyinggahi..lawat bukit melawati..hinggap menyinggapi ke rumah anak-anak mereka yang disayangi..
oleh kerana itu..
aku tidak merasa pulang ke kampung dan menikmati suasana kampung yang permai..

oleh hal demikian..(perghh..ayat BM tu)

IMAN..FARAHIN 
telah membuat plan terbaik punya..
mereka berbincang untuk berjumpa dengan kami student dari beting highland..
huhu..
yang turut serta berbincang adalah ::
SYAZWANI..QIELA..IZZATY..SYAHIRAH..
*student dari beting highland
AKU??
DIMANAKAH aku menghiLang?
huhu
aku tidak hilang ke mana-mana..
aku mengikuti segala plan kamu semua daripada fb..
senyap-senyap ja~shuuu..hee

okay..

pagi tu..setelah di knekan oleh ijat n qil kaw-kaw punya..
iman,her mum n atiqah(her friend) telah datang bersama sebuah kereta
untuk menjemput kami(student beting)..
kami semua telah berpicnic bersama-sama..
(perghh claz kau mariah)
 ditepi tasik sebelah istana tuuu...hee
then kami telah membuat keputusan untuk bertandang ke istana LAMA..
cantik...best wey..
btw the m0ment yang menakutkn la jugak..
adalah ketika menaiki tangga istana yang sungguhh curam..
*kalah aku daki bukit wey..gayat dye..walla weyh
dah tu..dye punya lampu b"gerak tatkala kami menaiki tangga tersebut..
jujur..takuuuttttt~huhu

sedang asyik meneliti seluruh kawasan dalaman istana itu..
hujan pun turun membasahi atap istana tersebut..
*eceh ayat skema tu..
tunggu d0k tunggu..
akhirnya
ayah n pak cik iman datang menjemput kami..
kami dibawa ke kampung halaman iman..

wa cakap sama lu suma la..
kampung tu..perghh..cantik..terus idea ph0t0 sho0t sessi0n ingin di buat di kampung tersebut..
 ^_^

-kat uma tok wan iman-


t0k wan iman kasi makan sedap..*hee..padahal memang tengah lapar..
thankz tok wan iman..


-kasut jew ada??-

l0cati0n :: ditepi tasik.. ^_^


bl0g n0te ::
  farahin..walaupun kau tidak dapat j0in..kau tetap aku ingati.. hee
wanna n0e m0re st0ry m0rry b0ut this??

h0pe u all enj0y by this entry..
^_^
~wassalam~




No comments:

Post a Comment