Sunday, December 4, 2011

kau yang jauh disana #1

..assalamualaikum..

hari ini a'an rasa bersyukur sangat ke hadrat Ilahi
~alhamdulillah~
tatkala
kerinduan yang ku pendam sekian lama
akhirnya terluah jua..

dia sudah berubah
cara pakaian dia..cara dia berkata-kata atau bercakap dan berborak dengan aku..
semuanya sudah berubah..
alhamdulillah..
aku berasa sangat gembira melihat akan perubahannya
walaupun
aku rindu akan dia yang dahulu
apa-apa pun
aku dapat melihat dia.dapat bercakap dengan dia..dapat memeluk dia sekuat mungkin..
itu sudah lebih memadai..

dia selama ini sudah berapa kali datang mencari aku
tetapi
ada sahaja halangan
yang menyebabkan aku dengan dia tidak dapat bertemu..

~alhamdulillah ya RABB~

*jika sudah ditakdirkn untuk kita agar bertemu..maka kita akan bertemu jua..cepat atau lambat*
^_^

No comments:

Post a Comment