Tuesday, November 1, 2011

1/11/11 (2)

dushhh!!!

okay..tadi aku pergi eksp0 buku islam bersama-sama kak ezz n wani..

'EKSPO' ingatkan besar sangat..hee..aku rasa mph lagi besar..hee

selepas membelek-belek buku disitu..kami mengambil keputusan untuk pergi ke mph di midvalley..

...hahahahaha...

jeng.jeng.jeng

kenangan lalu mengimbau kembali pabila daku and kak ezz terlihat 3 budak cina itu..
arghhh..fine jujur malu...

lupakan!!!huhu

***********************

baru aku ingat hari ini ada bday tiga orang manusia..

~HAPPY BIRTHDAY~



peng : sanah helwa beb..ak tak pernah lupakan kau..T_T

liee n hayra : hpy bday korg..rndu nak dengar hayra mencarut..btw dah besar..buanglah segala bahasa mencarut tu..aku da lama giler buang wey..n jangan ajar aku balik..hee..n liee thnkz ^_^ 

LAP U all la.. =p

No comments:

Post a Comment