Friday, November 4, 2011

debaran kian terasa -.-''

assalamualaikum..

debaran kian terasa..Anugerah Skrin 2011~




huhu..sedang asyik semua tertunggu-tunggu dengan keadaan sungguh cemas.cuak.takut. akan result final exam bagi student UiTM yang jatuh pada hari ini 4.11.2011 bersamaan dengan Anugerah Skrin yang sungguh hambar sebentar sahaja tadi..


huhu..dari awal lagi kami student UiTM telah diberitahu oleh pihak UiTM bahawa reult final exam akan dikeluarkan pada jam 9 pagi pada 4.11.2011..


tetapi..


pagi tadi telah berlaku kekecohan sedikit mengenai result akan dikeluarkan pada jam 9.30 pagi*ditundakan kut..hee


dan memandangkan juga pada kesesakan lalu lintas pada student portal untuk melihat result masing-masing walaupun mereka dalam keadaan sangat khuatir..hee


aku telah mengambil keputusan untuk melihat result aku pada 5.11.2011 sahaja..huhu
lagipun..


aku still lagi boleh melambat-lambatkan untuk tengok tanpa sebarang perasaan..(memang benar kau a'an..hati kering)


oleh kerana perasaan sungguh b0san melihat status-status di muka buku itu mengenai masalah ini..masalah itu..reult itu.result ini..


dengan pantas..tanpa berfikir..tanganku laju untuk membuka email..aku sendiri tidak pasti..MENGAPAKAH?




tiba-tiba..






arghhhhhhh!!!!!!!




-tumpukan pada yang saya bulat tu ye-

hambik kau!!!
dan-dan kau cakap taknak tengok hari ini..tup-tup sekali dua dia kasi..dah tu..3.59 pagi plak tu..takdenye nak tunggu jam 9 pagi oii..hee

nak tak nak..aku tengok gak..sampai dua plak tu dia send..hee

and dengan kekuatan yang sungguh GAGAH..aku memberanikan diri untuk membuka email tersebut..

and finally..

..ALHAMDULILLAH ya RABB...

result biarlah rahsiah..hee

tak penting pun untuk beritahu satu dunia..huhu
apapun,semuanya bukan saya punya..tapi ALLAH..

so praise be t0 ALLAH..amirite??hehe

sebenarnya..yang penting KEBERKATAN ILMU..
iLmu tu bukan kita yang punya..Allah yang punya..

-so kepada rakan-rakan yang saya sayangi*hee..siapa yang DL tu c0ngrtaz saya ucapkan..n kepada yang tidak..jangan sedih-sedih aw..next sem try lagi..g0.g0..tak ma0 sedih-sedih taw..redha..ada hikmah tu-
^_^

blog note : "jom puasa sunat arafah esok"

No comments:

Post a Comment