Friday, September 9, 2011

malakatullail adakah malaikat pada waktu malam???

assalamualaikum w.b.t

ya habbi.bi..ya maulana..cabut gigi guna sepana..huhu..setelah sekian lama ana sepi sunyi kini ana telah muncul dengan versi arabic nya..huhu

khaifa haluka??ente bikhaair??hehe..

okay..now..g0 back to normal self..nanti digelakkan orang je kalau tak betul nak speaking arab..btw im trying right...

i had a dinner's college with arabic theme..maj0rity was wear the jubah at that night..huhu..s0 elegance right??walaupun just kt atas anjung..tapi n0t bad gak la..meriah..

..bukan gambar sebenar..

and there have a l0t of perf0rmnce..antaranya..

she was my friend over here...n i luv her..not de real pic..

dia ajk aku buat perf0mce gak..tapi bila fikirkan balik..its oklah..r0sak dinner yg elegnce tu..hehe

and what i wanna share is 'ROTI ARAB'...rindu that m0ment where is i was ate roti arab as long i was at tanah arab..memang aku melantak habis la tyme dinner tu..semua keayuan.kelembutan.and keseksian kesopanan pada malam itu memang 'oh please..g0 away from me la' haha..and all my senior at my house was shocked with me yang melantak sebegitu rupa..da la dengan ayamnya aku RATAH..


al-maklumlah..mana tidaknya..dah majoritinya gurlz..just berapa kerat jew laki..huhu




arabic bread..b0ut that date..just ign0re it..huhu

arabic fo0d..mcm nasi briani pun ada..almklum la..bkn original..hehe
this was my seni0r..*sopan santun tuu..huhu..siapa mahu..i'll help u..huhu


and before i was registered f0r that dinner..all people will get one form to complete it.that f0rm was for all pe0ple can v0te f0r de elgnce jubah n h0t sentap at that night..huhu..and must wear a number on their cloth..haha..macam model aku rasa malam tu..
and guess what??number tu untuk cabutan bertuah n orang undi sesama kami for the malakatullail*QUEEN OF THE NIGHT..haha..w0rd baru in arabic ye..haha

bagus betul bLog ni ye..boleh blaja arab sekali*dan.dan. c(=

haha..aku dengan yakin number aku tak bertuah..aku boleh berjalan-jalan agar mereka boleh nampak number aku tu..astaghfirullah..tobat.tobat..

and lastly,,aku undi number aku sendiri yang tidak 0NG -88 number cina- tu..ana manyak lupa la mau itu pakai purdah..oleh itu adalah minah arab versi jawa tu menang..n i totally sad..haha shengal je..itu pun nak sedih kah??

she was wear like this...n0t the real one..

and aku da tekad..if hve an0ther dinner with arbic theme..i wanna wear like this..
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
hahha..*aku rasa bukan jew menang yang akn ku dpt..tapi..semua org lari....just j0ke..

No comments:

Post a Comment