Friday, September 30, 2011

4 in 1

assalamualaikum..

alhamdulillah...selesailah sudah paper biology..
huhuhuuhuhu..

okay..ak keluar awal..bukan apa..disebabkan aku tk sanggup nak tunggu lama sangat kat dalam dewan itu..
3 hours okay!!!
i felt my coccyx very sharp..
huhu..

and i dont want be like that..

lagipun..memang ramai sangat keluar awal..
memang bajet tak nak la keluar awal...
tapiiiii~
lagi 1 or 2 minute before 1/2 hours paper habis..ak ambil keputusan untuk keluar awal...
huhu..

in my liver*betulkah decision yang ak ambil ini??
huh~

disebabkan aku keluar awal...hehe
tak tahu nak buat apa after that..
aku pergi lah..OSS..
tengok cerita  hantu bonceng*if i n0t mistaken*

JUJUR..lawak sangat cerita itu..
aku gelak sorang2 disitu..
iyolah..mn tidaknya..dah aku sorang disitu..
then budak degree yang masih tidak claz disitu..duk makan di cafe sebelah-sebelah..
semua duk sebelah aku mahu ambil tahu APAKAH situasi yang telah berlaku..
dan-dan tu jua mereka gelak..hahahahhaha

yang aku tak kenal pun terus masuk cerita dengan aku..
borak-borak lah kn..
padahal tak tahu nama langsung..
btw..seronok juga tengok cerita kalau ada teman walaupun tak kenal..
kerana mereka boleh menjadi teman aku dalam men0nton cerita movie itu..

hahaha*tidaklah aku gelak2 sorang macam orang GILA disitu*hahaha

okay..then..

masuk dalam bab (nama aku popular)
huhuhu..

bukan disebabkan DEKAN nama aku terpampang kat board tu..
tapi hanya sebagai nama orang yang isi borang******* (tak lengkap)
wat malu je..
okay*i need a chitin to build exoskelet0ns*
huhu

huish...malu-malu..sorry ya..i can't share that story on this blog.. ^___^
btw..siapa yang pandai meneka..memang baguih la..huhu
or..
kamu pun sama dengan saya..ahahahaha

okay..stop story bout that..

now..pasal cerita pergi beli past year paper for the next sem..
ececece..
tak ley bla kuuttt..
huhu
orang duk la pelik apsl kami pergi beli lagi..padahal da nak abez sem..lgpun tinggal berapa paper jew,,huhu
 k..fine..insyaAllah..dengan cara itu..kami DEKAN..wakakaka

AMIIN~

nota berkaki : alhamdulillah..lega sangat2 da habis paper bio..n kepada yang duk send message yg aku tidak reply or tak melayan secara yang baguih..sorry sangat-sangat lah ye..hee
tension konon ye..
n
haruslah abez paper bio kene ada w0rd bi0-bio sikit..hee

No comments:

Post a Comment