Tuesday, September 27, 2011

huh!!lega

-qolqolah ye disitu-
huhu

alhamdulillah..my LOVELY physic paper was done..
huhu..
before paper phy110 start td..ak sempat lagi duk2 main game..huhu..
ini adalah bagi menenangkan perasaan GEMURUH menerajui diri ini..
huhu
mana tidak GEMURUH nya datang..
semua orang duk menghafal definati0n yg berjela tu..dan masih lagi sempat menanyakan..

"eh..ini apa..macam mn nk kira..err,wey yg ini2"
hahaha

sepanjang perjalanan untuk ke faculty..
memang MEREKA semua hendak menggerunkan hati aku..

aku tidaklah mengatakan aku ini pandai ke apa..last2 minute..tak de ye nak tengok nota..

memang perasaan tenang terus..

-dubdubdub-

bagi mengelakkan ilmu yang aku ada kt dalam otak ini hilang entah ke mana..
aku men game..huhu

n for ur information...

tadi paper phy110 berwarna
hijau..

itu menunjukkan levelnya sederhana susah..huhu

p/s : doakan ak A+++...AMIIINNN~

No comments:

Post a Comment