Sunday, October 30, 2011

sakit

uhuk..uhuk..batuk sudah..
eceh..macam sudah lama la pulak aku tinggal kn bl0g aku ni..

padahal tak la lama mana..
hehe..mesti ada yang t'tanya "dimanakah daku menghilang"*buweekkk..kau ingat kau tu sapa daa..piiirah

sebenarnya aku tak berapa sihat tu yang batuk dari awal tu..eceh c(=

tak batuk pun..just 


-demam menahan sakit-

huhu..TAHAN SAKIT??? yaa..sakit pinggang..
hahaha..da macam orang tua la pulak..padahal masih muda + anggun lagi tu..

ini kez aku pi main skate la..
perghh!!nseb baek b0nda sama itu ayahanda tak marah..
budak NAKAL!!!!


~Dr.1~ 
Dr.1 : ok..(angkat kening sambil kepala skli)..kamu kenapa??*perghh..kau ingat aku t'g0da?hehe..maaf d0ctor..
me : saya sakit (muka n0nsense)*huhu..daa tak sihat nak wat muka macam mana lagi..hidup tidak b0leh dengan penuh kepura-puraan..
Dr.1 : saya tahu kamu sakit(still kerek tu)*tapi nmpk la da nak senyum
me : o0o0.. =__='' ..demam.tak ada batuk.tak ada selsema.pening.nak ubat.(bercakap tiada nada)ahahha
Dr.1 : mulalah sessi rawatannya(senyum)..hah..ini yang aku mahu..SENYUM ye!!
"wahaiiiii doktor-doktor sekalian..senyumlah kamu apabila berhadapan dengan pesakit seperti saya.. janganlah kamu risau..aku tidak akan terg0da dengan senyuman mu itu.."
-senyum itu kan sedekah-
aku tahu kamu semua letih..tak s0mbong pun..tapi tidak perlulah tunjuk sangat NERD kamu itu..lebih-lebih pula tu..
-ok..dengan Dr.1 aku ingat malas nak bagitahu mengenai pinggang aku..tapi sudah b0nda tercinta menyayangi daku lebih..dia kasi tahu..and Dr.1 tu macam kenal aku je la kan..dia pergi belakang aku..and wht defruit la kau ketuk belakang aku..memang menjerit la..nasib baek tak kuat..kec0h plak dlm clinic tu nanti..hee-


-Dr. fren of my mum -
dia tengok-tengok and urut..baru perasan bengkak..sadis gler kau a'an..
hrmmm..macam manalah kau tak sakit bahagian bengkak tu..cet


-Dr. 2 -
bila pi jumpa itu doctor..dia tanya la "macam mana boleh bengkak pinggang ini dik"
aku dengan segan silunya terus b0nda membantu "budak ni haa..pergi main skate"
dusshhhh!!!
dengan muka kehairanan Dr. tersebut terus tanya "kamu main skate b0ard???"(gaya dia tanya macam aku tak ter0r main plak)huh~
dengan lemah gemalai..sopan santunnya..aku berkata : eh takla Dr. sy gurl yang comey mana main..(cet tk padan dengan sakit)..hee..saya main roller skate jew..da lama tak main..ingatkn skill bagus lagi..huhu*padahal hampeh..
tapi..

sekarang ini..ALHAMDULILLAH..sudah sihat..tu yang makan banyak tu..balas dendam dengan selera makan yang sangat la sadiszzzsss sepanjang minggu sakit...

sekian ^__^

sila blurp-blurp disini : 
http://sakitanda.com/2011/02/19/sakit-pinggang/

blog note : aku rasa transversospinalis aku sakit..hee..bkn my kidney(otak da fikir macam-macam..hee)

No comments:

Post a Comment