Monday, October 10, 2011

a big(2)

okay..hari ini bertemu kembali bersama miss A'an di dalam blog umarekawa(ala2 cara mak DATIN ye!)

..huhuhu..

semalam aku telah hang out with my friends pergi ke Time Square..

plan nak discuss tentang pr0blem yang d0k ku pikiaq-pikiaq sampai serabut kepala otak ini.
tapi..sampai sana jew..huhuhu

pagi-pagi tu juga kami semua pergi dengar seminar(kut) tentang HERBALIFE (nana punya)



huhu
dalam seminar tu..tekezut-tekezut gak aku mendengar ye..hehe
tapi sekejap jew..it will c0ntinue petang tu..dengan seminar zer0 t0 zer0 kut..hehe

yang aku tak dapat join seminar tu..sebab niat dari awal pergi sana nak discuss jew(konon)
huhu
aku.ijat.n shera pergi mengisi perut yang krut.krat.krut.krat tu..
pergh..sambil tu cuci mata lah..
naik juling gak ar..semua barang cantik and harga pun masyuk jew..hee

then..JENG.JENG.JENG..
apa yang dah berlaku???

-kring.....kring...-


ayah ijat call..
..hahahahahahhaha..

macam gempak sangat..tapi memang gempak pun..
ayah dia cakap sikit jew..
"da baca paper metro hari ini ke belum(9/10)"
then..
aku pe lagi cepat-cepat la pergi cari kedai yang de jual paper..memang susahlah kan dalam tu nak cari..
tapi..apakan daya..
'nak seribu daya..tak nak seribu dalih'
heee(aku harap betul lah ayat aku tu)

then kami dah jumpa..
hah(sh0cked)*tutup mulut tu ye..nanti lalat masuk..

"Pelajar Malaysia dirompak di Mesir"

terus perasaan takut-takut itu ada..
tapi semangat itu masih ada lagi..aku dan ijat berfikir 'ala itu berlaku kat cair0..bukan kat TANTA'

bila petang tu kami balik..da lewat malam..
lepas hantar abang nana..
kami makan kat luar..huhu
lastly kami wat keputusan tidur di rumah ijat..
huhu..nasib baek family dia kasi..opzz..hee

then pagi tadi..bangun jew..tengok berita..perghhhhh mu..
MEMANG TAK LAH KAN KAMI NAK PERGI..
"berita mengenai-di kaherah ada rusuhan"
ye..itu dikaherah..kalau mengikut otak aku..tapi..nanti kalau pergi tanta..still lalu cair0..so??
our decisi0n tak pergi..

!__________!

balik rumah jew.. kak FATIN dari agency MM tu call(petang tadi)..
she wanna kn0w..my status.."YES/NO"
dengan berat hati aku mengatakan "TIDAKKKK"



-mungkin itu yang terbaik buat aku-
kalau aku pergi..entah-entah aku mati syahid kat sana..hehe(sebab mahu belajar)

"BELAJAR merupakan JIHAD"
-kalau kita mati semasa berjihad confirm-confirmlah kita mati syahid-
huhu

-redha-

No comments:

Post a Comment