Thursday, August 18, 2011

drinG!!!

dimana ini???


fire!!fire!!fire!! terBAKAR..terBAKAR..terBAKAR...

APAKAH??

hutan terBAKAR!!!!

and aku??




hanya tahu melihat sahaja..no resp0n..with my heart 200 beat increase...

what's wr0ng with me??n0 reacti0n...hey!!!wakeup girL..that a fire on ur eyes..
jeNg..JenG..jenG...

***********************************************

rumah hutan terBAKAR panggiL BOMBA..
b0MBA datang berlumba-lumba..

haish...boleh pulak aku menyanyi dlm keadaan kelam-kabut ini..
huhu...

actually...ianya just a fire drill...

heeehehehehehe...

jujur lawak giler sangat la..iy0lah..mn0 tk y0..*opzz kn da t'kuar l0ghat n0g0ri ny0..hehe

latihan kbkran tu ada plak ceramah membebel..dye d0k bg..tgh mlm nak sahur tu pakcik B0MBA oii..da la dengan ADAM(Aidilfitri Di Ambang Merdeka)
jam 2.30-4.00pg but0 tu..d0 ler duduk kat dataran anjung  merdeka pakcik b0mba tu panggil..huhu lawak.lawak..
tu okay lagi..
pakcik b0mba yang 1st tu semp0i habis..

bila pakcik b0mba 2nd d0k membebel gak..
part ni memang serius giler ar..n0 more gelak-gelak da..

iy0lah mn0 tk ny0..we take alm0st 20 minute t0 gather at padang pasir serba berbau tu..
yellkkkk!!!!
hehe..

btw..aku cepat lah..hehe..

iy0lah..
aku pagi-pagi buta tu b0leh merayap pergi rumah kawan ak..jam 1.00 pg tu..
then tyme nak pulang ke siratulmustaqim tu..jam 2.00 pagi..
aku nampak ramai gilar makhluk kat bawah..
n0 student 0key..but b0mba dengan l0rry mereka..

memang aku trus sebar kt member ak..
sur0 stand by..
maybe jap lagi ada satu latihan kebakaran..huhu

and pagi tu juga..muka aku yang payah nak turun makan sahur kt cafe..trus turun jap..then tetibe pulak dia bunyi kan siren dia..huhu..memang melepas sahur ak..huhu
then yang lawak ye lagi..
d0wang nak tunjuk ada ye berlaku kebakaran..
d0wg d0k menyuluh-nyuluh dengan lampu...
wakakakaaka..
tak original langsung la..


by the way..

ituLah pengalaman fire driLL yang lawak yang aku rasa.. 

P/S : pantas bergerak ye guys..if ada lagi fire drill mcm tu..baruLah takde kene marah dengan pakcik tu lagi..hehe


firefighter..


terbaik kn aku..terus update bl0g selepas kebakaran besar tu..hahah*just j0ke

No comments:

Post a Comment