Monday, August 1, 2011

kaLi pertama..huhu

~BETING HIGHLAND~


this was my first time iftar and fasting at BETING HIGHLAND*place of my study..huhu
of c0urse everything was different..
without my family..siblings..

arghhhh!!!
ttbe jew i teringat masakan you..mum
rindu tahap GABAN la...
kamo0 semua mesti makan sedap-sedap kn3??
walaupun begitu...
aku still happy..
WAJIB lah happy..bulan ramadhan la kata kn..hehe

-_-'' tapi happy aku takde lah rupa mcm tu..comel la lagi..hehe
sungguh cantik bulan ramadhan kali ini..
1 RAMADHAN = 1 AUGUST..
 '
'
bersamaan hari ISNIN..
and my class start at 8 o'clock..
memang terbaik Lah..
i'm late..

^_^
dengan timetable nya yang pack giler..
memang semua buku yang subjek dia hari itu aku bawa..
disebabkan itu..aku mengalami
huish..agak-agak Lah mu..seletih-letih aku takde lah macam tu rupanya..
still lagi boleh memberikan senyuman manis..huhu
okay..now..i mahu beli makanan kat bazaar..hehe
mesti banyak makanan sedap-sedap..hehe
then kita prepared untuk berbuka..hehe
SELAMAT BERBUKA PUASA!! 
 


No comments:

Post a Comment