Friday, August 12, 2011

buweeekkk =p

weeekkk...tak sedap.tak sedap

h0w dare u n0t received my card..eleh..apa..kau ingat aku heran sangat kau ada duit berlambak-lambak macam bubur lambuk*ada kait ke??huhu..
kenapa?kenapa??and kenapa???
T_____T
ya ALLAH...sedihnya tragis sungguh..hee
why??
okay..just imagine it..
in my wallet just have 2 hengget je..
apa yang boleh ku buat??

1- nak beli makanan f0r berbuka nanti?cukup ke dengan rm2..
  • bagaimana wey??kat bazaar tu da kira cekik aku la.. =p  semua makanan rm3-rm4 lebey..
2- nak balik rumah??hahaha..
  • naik teksi nak keluar dari hutan belantara ini pun hidup-hidup aku pun rm5 ada la..
  • dan-dan tu juga..member aku habak yang esok sabtu tak ada electric fr0m 10am-4pm..
memang desakan dari kawan-kawan aku banyak..
balikLah wey..balikLah..
then..my answer is..
wey!!!!!dengan muka c0mel ye and mata huruf T..*T____T
JANGANLAH mengugat iman aku...huhu

and suddenly...keajaiban berlaku..huhu
i was remembered that i had rm8 more at my friend..
huhuhu...
dengan serta-merta hello.hello dengan dia dengan nada yang sungguh sayu..yang aku hanya ada dua ringgit aje dalam pocket aku..

dalam berapa jam kemudian..
~taraaaa~
n0w i've ten d0llars in my wallet..hehe


fo0t n0te : card aku kne tendang dengan sungguh dasyat...

No comments:

Post a Comment