Thursday, July 28, 2011

aku inGin berCinta


opzz!!
haha..tajuk aku..tapi bukan aku taw.. =p

ini tajuk seminar semalam..huhu
gila tak aku pergi seminar tajuk macam itu..
bukan aku pergi seminar itu sebab dah desperate sangat nak bercinta..
tapi untuk menambahkan ilmu di dada (cewah..padahal betul tu) and untuk mendapatkan cop..
huishh..cop untuk kad aktiviti aku baru dua..
haishhh...ini gara-gara budak tu la..lambat ben0 pulangkan kad aku..


okay2..berbalik kepada tajuk diatas..


memang best gila lah seminar itu..
ustaz dia sempoi habis..memang tak nampak ustaz langsung..
muka dia..gila nmpk nuur tu..hehe..
and dia baru sebulan berkahwin..muda lagi tu*dalam hati..terlepas aku..huhu

disebabkn terlalu ser0n0k..sampai kn aku rec0rd semua yang dia bagi..
memang best gila la..

da sampai kat rumah..ak ulang balik yang aku rec0rd td..
tup2..tak perasan..t'tid0 pulak..
yela..mcm mn tak tid0..sedap sgt suara dia..huhu

p/s: antara kata-kata yang disebut semasa dalam seminar itu..
"Cinta bukan mengajar kita lemah, tetapi membangkitkan kekuatan."
                                                                                         (Hamka)

"Cinta bukan mengajar kita menghinakan diri,tetapi menghembuskan kegagahan"
                                                                                                          -Hamka-

"Cinta bukan melemahkan semangat, tetapi membangkitkan semangat"
                                                                                          -Hamka-
apa-apa pun cinta yang hakiki of c0urse lah cinta kita dengan ALLAH <3
       -bef0re itu : amalkanLah surah yusuf ayat 4 *baca pagi dan malam and hembuskan serta sapukan pada muka..huhu !!!! take n0te ye..hee
:::::::::::::::::::::::this week akan ada pelbagai aktiviti..so aku tak mahu lepaskan peluang yang ada..huhu:::::::::::::::::::::

No comments:

Post a Comment