Thursday, July 21, 2011

bagus tersalah dengar..

salam semua...



wanna kn0w wht's g0ing on with me yesterday???hands up wh0 wanna kn0w..hee

ceh..semalam punyalah nerv0us..sampaikan tidur pun lambat..
KENAPAKAH??
sebab jam 12 pm i've interview with yayasan selangor at MENARA YAYASAN SELANGOR..utk pinjaman pelajaran..



THEN??
i was arrived at there on 10.30 am..hehe..cepat en2??i went there with my br0ther..
sampai sana sahaja guess what happened??



aku ditegur oleh seorang wanita yang tidaklah tua dan tidaklah muda..hehe
wanita itu ialah mak WARDAH (my friend)..
huhu..aku macam tak percaya yang wardah pun ada..hehe..
after aku daftar semua..wardah da habis interview..
muka dia nmpk tenang..hehe
ak yang nerv0us tu pun terus tenang hehe..
after a few minute wardah n her family g0 back..nama aku disebut..
huhu..nama sama..tapi bukan aku..
malunyaaaa~



disebabkan kes itu..
pr0ses utk ak interview dicepat kn..
selepas sahaja kes yg agak memalukan itu..
nama aku dipanggil..
kesian siapa yang datang dulu..
tak dipanggil2 kn lg..
alhamdulillah..
dengan tenang aku pergi..
dengan kekuatan fizikal n mental ak..
bersedia untuk berhadapan dengan segala-galanya..
and s0alan dye..
perghhhhhhhhhhh!!!!
giler punya simple..
yang aku search punyalah berjela2..
heee...
yg punyalah semangatlah kn..
interviewer tu tanya aku "apakah yang anda tahu mengenai yayasan selangor?"
huhuhuhuhu...
aku dengan semangatnya menjawab..
ia ditubuhkan pada bla.bla.n bla...
then interviewer tu terus senyum n sambil berkata "bukan..secara yg anda betul2 tahu"
aku senyum terbaik lah aku kasi..and jwblah bla.bla.n bla..
hehehe
then..selepas beberapa minute aku and dye interview2..aku pun pulang..heee

huhu..sekejap jew..then after that..apalagi..
it was SPREE TIME..heehe
aku ingat naklah pergi tgk m0vie harry potter*im a big fan of that m0vie..hehe



berdasarkan aku punya pakaian..tk jd =(
jujur aku cakap tak pernah aku nk g shopping pki baju kurung..hehe
after g midvalley je..ak trus bla..

and..
unf0rtunately..selepas interview tu..ak punya otak 100% jadi blur..hehe


p/s : lepak sudah kalau ada interview mcm tu lagi..hehe n d0akan aku boley dpt aw..hee

No comments:

Post a Comment